Search This Blog

flower

flower

Wednesday, April 21, 2010

Perjalanan ini


Ya...Perjalanan ini seumpama roda yang berpusing. Kadang-kadang atas, tepi, bawah dan juga kadang-kadang diatas semula. Tapi macam tayar kereta yang tak dibuatkan aligment daan balancing. Bergetar dan bergoyang....bukan saja membuatkan tayar makan tak sekata atau beralun tapi juga membahayakan pemandu dan penenumpang.
Tapi itulah sebenarnya kehidupan.....kita sentiasa perlu di service agar tidak terbabas daripada landasan yang telah diaturkan

Tapi aku....terus dengan masalah demi masalah.

Orang yang aku sayang terus dan terus membisu.....dan aku terus merana dan sensara

Ya....Allah, bukakan, lembutkan dan gerakan hati orang yang aku sayangi...agar dia dapat memahami yang aku kasih dan sayangnya dan janganlah kau hampakan harapan ku.
Sesungguhnya tiada daya ku hanya menandah tangan memohon dari mu....amin

No comments:

Post a Comment