Search This Blog

flower

flower

Thursday, April 15, 2010

Hari ini


kenapa ya....hari ini aku rasa sedih sekali, aku rasa kesepian dan keseorangan
Hari ini aku ambil tindakan yang agak drastik, aku ambil borang transfer dan aku isi. Lepas itu jumpa Boss aku....aku cakap aku nak tukar ke KL

Tapi hati kecil aku kata....tindakan aku melulu....aku ambil tindakan kerana jauh hati dengan seseorang dan ingin lari daripada nya....tapi pada hakikatnya..aku sayangkannya dan kalau boleh aku tak nak berpisah dengan nya

Tapi....aku siksa diri aku sebenarnya

Tak apalah aku berdoa agar Allah bukakan pintu hatinya...agar dia faham aku tiada berniat jahat pada nya....tapi ingin sangat agar dia berubah menjadi lebih baik dan ingin sekali aku mengiring kehidupanya sampai akhir hayat...

Tapi hati dia betul-betul keras dan tak memahamai apa yang aku lakukan
Ya Allah bantulah aku, hilangka kesedihan yang aku alami ini dan gantikan degngan kegembiraan dan jangan kau pisahkan aku dengan dia

wassalam

No comments:

Post a Comment