Search This Blog

flower

flower

Friday, April 23, 2010

kenapa aku bertindak negatif


Hari ini aku bertindak negatif, aku cuba untuk menjauhkan diri dan kalau boleh hari ini aku tak nak berjumpa dengannya. Tapi aku jumpa juga dan aku bertindak negatif...aku sangat mengharapkan dia bertindak sebaliknya...tapi dia juga bertindak negatif ...malah menyakitkan hati juga.

Adakah dia saja buat aku tertanya-tanya atau saja untuk menujikan ataupun sememangany dia tak suka akan aku dan aku bertepok sebelah tangan saja.

Aku pening....aku benci tapi rindu....aku menyempah tapi sayang...tapi dia macamana ya...

Ah..Allah bantulah aku...buka, lembut dan gerakkan hatinya agar dia menyayangi, mengasihi dan mencintai aku dan jadikan dia isteri ku dunia dan akhirat....amin

No comments:

Post a Comment