Search This Blog

flower

flower

Wednesday, August 18, 2010

Kenapa dengan aku ni.....tak ada pendiriankah aku ni, orang lemparkan najis kat aku...tapi aku berikan sekuntum bunga. Betul ke tindakan aku ni...mana perginya dendam kesumat yang ada dalam lubuk hati aku ni.

Ya...Allah maha berkuasa....maha pengyang dan pemberi rahmat.....kau telah lindungi aku dari membalas dendam yang terbuku dihati ku ni.....Ya...Allah....kau mengajar aku sesuatu yang tidak terlintas dihati ku selama ni.

Terima Kasih Allah, dibulan yang mulia ni......kau perlihara aku dari melakukan sesuatu yang buruk...

Tapi Allah.....hati ku rasa kehilangan.........mungkinkah aku akan kehilangan insan yang aku sayang.....Ya...Allah aku memohon pada mu....agar jangan kau ambil insan yang aku sayang.....

No comments:

Post a Comment