Search This Blog

flower

flower

Wednesday, May 19, 2010

Ampunkan Aku

Perubahan sebenarnya bergantung kepada definasi dan persepsi seseorang. Kadang-kala kita definasikan perubahan ini sebagai negative kerana….kita berfikir secara negative dan kadang-kala positif, kerana kita berfikir secara positif.
Dan…selalunya kita kerap berfikir secara negative, walaupun tujuan dan matlamatnya adalah baik sebab kita bias terhadap diri kita…
Dan …selalu juga …kita selalu mengada-adakan cerita dan tokok tambah….sesuatu benda…agar yang negative…kelihatan lebih…negative
Ya….Allah…aku mohon ampun dengan seikhlasnya…..aku banyak melakukan kesilapan….dan aku mohon perlindungan dari mu….Ya….Allah…..terhadap semua tuduhan…..yang aku tidak lakukan….aku mohon dari mu …..Ya….Allah…………..

No comments:

Post a Comment